Zasady dofinansowania projektów oddziałów – 10 kroków do wykonania
1. Oddział Regionalny przesyła mailem do Zarządu Głównego na adres Skarbnika Małgorzaty Piotrowskiej-Skrzypek m.skrzypek@profeurope.pl wypełniony Formularz projektu, który uprzednio został zaakceptowany przez Zarząd Oddziału Regionalnego oraz odpowiednio ponumerowany.
2. Zarząd Główny analizuje zgodność projektu z celami statutowymi oraz jego zasięg (szkolny, regionalny, ogólnopolski) i przyznaje dofinansowanie, o którym Oddział poinformowany jest drogą mailową.
3. Do wysokości przyznanej kwoty Oddział dokonuje np. zakupu nagród i bierze fakturę/faktury płatne przelewem. To jest idealna sytuacja, bo wówczas nikt z Oddziału nie musi wykładać swoich pieniędzy. Przypominamy, iż wszelkie faktury muszą być wystawiane na następujące dane:
PROF-EUROPE Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Francuskiego
Al. Niepodległości 22, 02-653 Warszawa, NIP 525-16-42-158
4. Faktury płatne przelewem proszę brać z terminem płatności 21 dni. Korespondencja między nami oraz zrobienie przelewu nie są możliwe do zrealizowania w krótszym czasie.
5. Jeśli nie uda się Państwu dostać faktury płatnej przelewem, wówczas ktoś z Oddziału np. osoba realizująca projekt, musi wyłożyć pieniądze.
6. Faktura musi być każdorazowo opisana na odwrocie przez prezesa lub skarbnika oddziału:
Wydatek poniesiony na…………………………………… zgodny z celami statutowymi paragraf (podać nr paragrafu ze statutu)
Oddział………………………………….Data i czytelny podpis…………………………………….
Na odwrocie faktury należy również napisać – w przypadku, gdy dana osoba – członek Oddziału poniosła koszty z własnych środków:
Proszę o zwrot poniesionych kosztów na konto ………………………………….Nazwa banku…………….Imię i nazwisko właściciela konta……………….Podpis osoby wnioskującej o zwrot kosztów……………
7. Bardzo prosimy o wysyłanie wszystkich faktur na adres siedziby głównej PROF-EUROPE (patrz pkt. 3) razem w jednej kopercie z wydrukowanym i podpisanym przez realizatora Formularzem projektu.
8. Wszelkie dodatkowe pytania prosimy kierować do Małgorzaty Piotrowskiej-Skrzypek (skarbnika PROF-EUROPE) m.skrzypek@profeurope.pl
9. FAKTURY Z DANEGO MIESIĄCA POWINNY ZOSTAĆ PRZESŁANE NAJPÓŹNIEJ DO DNIA 5 KOLEJNEGO MIESIĄCA np. faktury za wrzesień powinny do nas wpłynąć najpóźniej do 5 października.
10. Złożenie sprawozdania z każdego projektu dofinansowywanego przez Stowarzyszenie jest warunkiem ubiegania się o kolejne dotacje. Sprawozdanie należy wysłać w formie elektronicznej, najlepiej ze zdjęciami na adres: profeurope@profeurope.pl
Załącznik: